Perşembe

beceren köftecisi


B eceren Köftecisi'ne bu sefer Peder Bey'in tavsiyesi üzerine gittik. Sirkeci'de Nimet Abla'nın karşısında yer alan Beceren Köftecisi Peder Bey'in üniversite yıllarında (60lar70ler) gittiği bir mekan olmakla beraber kuruluş tarihi 1860.Velhasıl gittiğimizde köftecinin yan tarafa taşınmış olduğunu öğrendik.Restore edilmiş bir tonozun altında konumlanan yeni mekan köy kokulu otantik dekorasyonla altın varaklı aynaların bileşiminden oluşan eklektik bir yer. Ancak burasının tasarımı da önceki işletmeden kalmaymış..Mekanın eski fotoğrafları için bkz.


Altı adet dikdörtgen köfte patates, biber turşusu ve salçasıyla servis ediliyor. Piyaz lezzetli, ayransa Sütaş..Lakin Peder Bey'in dediğine göre köfteleri bozmuş Beceren..Biz de köftelerin yapışık gelmesinden biraz huylanmakla beraber mis gibi köfteleri mideye indirdik. İsteyen üzerine Kemalpaşa ya da İrmik Helvası da yiyebilir. Ortam küçük ve sakin, herkesin gelip rahatça yiyebileceği bir yer. Yaşasın köfte yemek !!


6 yorum:

  1. bebe ben yazdım bunu ama pek olmadı :/

    YanıtlaSil
  2. daha ne olsun yavrubeyiimmmm

    sadece ramiz hakkında tereddütlerim var o kadar =)

    YanıtlaSil
  3. masa örtüsüyle peçeteyi göremiyorum bebee !

    YanıtlaSil
  4. ben de göremiyorum nedenn ..

    YanıtlaSil
  5. Kofteleri cok güzel ama donride daha guzel en çok guzeli guler yuzlu sefleri tavsiye ederim

    YanıtlaSil