Salı

REVANİİİİ !!

9 yorum:

  1. oyyy revanisi gelmiş birinin

    YanıtlaSil
  2. yeriz revaniyi. sonra üstüne de yavru yeriz.

    ya yavru, ben burada çok kurcalayamıyorum blogu interneti... bilgisayarımı vereyim biran önce gelsin de buraya homur homur yazmaya başlayalım, değil mi?

    YanıtlaSil
  3. yazalım tabii bebe..hem yiyelim hem yazalım

    YanıtlaSil
  4. bebe şu başlığı da değiştirelim..

    YanıtlaSil
  5. ödev yapan yavruyu öp. öppö pöpöpöpöö

    YanıtlaSil
  6. bu örtünün boyutunu ayarlamak gerek sanırım..beyaz kısma nasıl peçete konur onu da bulamadım bebe :/

    YanıtlaSil
  7. oy pembe pembe olmuş yavru. ben de bilemedim nereden olduğunu, deneyeyim biraz eve gidince..

    YanıtlaSil
  8. fonumuz pek güzel açılıyor. perde gibi. bööyle aşağıya doğru..

    YanıtlaSil